Impreza jubileuszowa – jak i gdzie zorganizować jubileusz firmowy?

Jubileusz firmy to świetna okazja, by podziękować pracownikom i partnerom biznesowym. W dużych korporacjach nie wystarczy organizacja kolacji dla zarządu. Szczególnie, jeśli mowa o okrągłej rocznicy działalności. Warto wówczas zadbać o bardziej wystawne przyjęcie, w którym udział weźmie większa liczba osób. Będzie to idealny sposób uhonorowania pracowników za wkład włożony w rozwój przedsiębiorstwa. Impreza jubileuszowa w hotelu może stać się ważnym eventem w historii firmy i szansą na wypromowanie spółki, jako świetnie prosperującej i innowacyjnej. Dlatego też warto wybrać salę bankietową w atrakcyjnym miejscu, dzięki czemu jubileusz firmy będzie długo wspominanym wydarzeniem.

Gdzie zorganizować jubileusz firmy?

Rocznica działalności może oczywiście mieć miejsce w siedzibie firmy. Wybór takiego rozwiązania niesie jednak za sobą wiele spraw do załatwienia, takich jak wystrój sali, catering, obsługa. Trzeba mieć również do dyspozycji wystarczająco duże pomieszczenie, by pomieścić wszystkich gości. Jest to zatem bardzo czasochłonne przedsięwzięcie, do którego oddelegowanie pracowników jest nieopłacalne dla firmy, ponieważ blokuje w tym czasie wykonywanie przez nich obowiązków zawodowych.

Znacznie korzystniejszym wyjściem jest impreza jubileuszowa w hotelu. Nie musi się wówczas poświęcać aż tyle czasu na przygotowania. Wszystkim bowiem zajmują się doświadczeni specjaliści od organizacji eventów. Pozostaje tylko pytanie: gdzie zorganizować jubileusz firmy? Czy lepsze będzie rodzime miasto czy bardziej atrakcyjna, odległa lokalizacja? Coraz częściej przedsiębiorcy decydują się na tę drugą opcję, poszukując centrum biznesowego nad morzem. Kierunek ten jest szczególnie popularny ze względu na łatwy i szybki dojazd z większych ośrodków przemysłowych w kraju. Największym plusem są jednak niezwykle urzekające widoki i tym samym możliwość skorzystania z wielu lokalnych, nadmorskich przyjemności.

Atrakcje na imprezie urodzinowej

Impreza jubileuszowa w hotelu jest rozwiązaniem zarówno dla mniejszych, jak i dużych biznesów. Konieczne jest wybranie miejsca, które będzie w stanie przyjąć planowaną liczbę gości. Warto zadbać też o wysoki standard pokoi, w których będzie można wypocząć po imprezie.
Zazwyczaj rocznica organizowana jest w formie bankietu. Hotele konferencyjne dysponują salami bankietowymi o różnej wielkości, oferując bardziej kameralne kolacje, jak i wystawne bankiety dla kilkuset osób. Menu obejmuje wówczas najczęściej przystawkę, zupę, danie główne, deser, przekąski oraz open bar.

Jubileusz nie musi ograniczać się jedynie do oficjalnego spotkania biznesowego. Istnieje szereg innych możliwości, z których warto skorzystać. Po bankiecie gościom można zaproponować mniej formalną imprezę w hotelowym nocnym klubie. W zależności od profilu działalności, poczucia humoru i dystansu, może ona mieć charakter tematyczny. Taki wieczór z pewnością na długo zapada w pamięci uczestników.
W celu urozmaicenia pobytu można również wybrać hotel oferujący strefę spa lub basen z saunami. Goście chętnie zregenerują tam siły przed wyjazdem.

Rocznica działalności firmy jest wydarzeniem, którego nie powinno się pomijać ani banalizować. To świetna okazja, by celebrować wspólny rozwój i dotychczasowe osiągnięcia biznesowe. Pragnąc zaprezentować się z jak najlepszej strony nie warto zastanawiać się, gdzie zorganizować jubileusz firmy, tylko zdać się na specjalistów. Pracownicy hotelu konferencyjnego z pewnością dopilnują, by impreza przebiegła z należytą wystawnością.